יום שלישי, 11 באוגוסט 2015

לול פטמים בקיבוץ להב, כמו כל לול פטמים אחר בארץ

אוגוסט 2015, קיבוץ לביא.
בפרסומות תמיד תראו שדות ירוקים ואת השמש זורחת, ועוף ממותג ממש כמו פירות וירקות שרק צריך לקטוף מהעץ כי הוא טבעי, טרי ומורכב רק מחומרים טבעיים.
אבל האם כך נראית המציאות?
את זה תצטרכו להחליט בעצמכם.
ה"חזה עוף" הוא חזה של אפרוחים בני 40 יום, זכרים ונקבות כי בגיל כל כך רך אין הבדל בטעם. הם מוטנטים מסוג ברוילר, שגדלים במהירות עצומה, בעזרץ תוספת של זרזי גדילה. החזה שלהם כל כך עצום שהלב והשלד שלהם לא יכולים לשאת אותו, והם קורסים על האדמה בלי יכולת להתרומם. על קרקע הלול פזורות הגוויות של אלה שכבר מתו
הלול הזה הוא של הקיבוץ הדתי לביא, והוא זהה לכל לולי הפטמים בארץ. קיבוץ לביא מוכר למותג "עוף טוב", וכל המותגים האחרים הם זהים. אפרוחים נכים, חולים, מתקשים לנשום ומוכי גידולים משונים על גופם. בפנים הם ורודים כמו כל התינוקות, זה השניצל, המאכל הישראלי הלאומי. הישראלים שיאני העולם באכילת אפרוחים. מעל 230 מיליון בכל שנה.

לתיעוד הוידאו המלא
מקור בקירות שקופים
Poultry industry in Israel. The chick are slaughtered at the age of 40 days. they are broylers, mutants designed to groe very fast and have enormous breat. Their heart and skeleton cannot support their huge deformed bodies. Many will arrive at the slaughterhouse already dying.













































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה